Проблем с връзката с устройството

Post Reply
Spasov
Posts: 4
Joined: Sat Nov 16, 2019 7:58 pm

Проблем с връзката с устройството

Post by Spasov » Sat Nov 16, 2019 8:02 pm

Здравейте,

не винаги успяваме да се свържем с устройството (код XPGNIONYH4) и на апликацита на телефона изписва, че устройството е офлайн. Можете ли да ни упътите на какво може да се дължи проблемът? Докато имаме проблем със свързването към устройството, wi-fi връзката ни е активна и работи, така че не можеме да разберем каква е причината.

Поздрави!

Nikolasl
Posts: 1
Joined: Mon Nov 18, 2019 1:00 pm

Re: Проблем с връзката с устройството

Post by Nikolasl » Mon Nov 18, 2019 1:13 pm

Здравейте.
За да не отварям нова тема ще добавя кометар към тази. И при мен го има абсолютно същия проблем.
Благодаря.

Spasov
Posts: 4
Joined: Sat Nov 16, 2019 7:58 pm

Re: Проблем с връзката с устройството

Post by Spasov » Fri Nov 22, 2019 6:41 pm

Тъй като проблемът продължава, моля Ви да направите проверка на устройството!

Поздрави!

User avatar
Ivo
Site Admin
Posts: 142
Joined: Mon Oct 31, 2016 12:11 pm

Re: Проблем с връзката с устройството

Post by Ivo » Mon Dec 16, 2019 10:38 am

Здравейте,

Прегледаме стойностите на Wi-Fi сигнала на устройството и 100% става дума за загуба на връзка с интернет.
Трудно е да се каже причината без да сме запознати с обстановката. Какъв е рутерът? Колко безжични устройства са свързани към него? Къде е разположено самото устройство, като помещение и монтаж? Пробвали ли сте да го свържете към AP от телефона и да го тествате оставяйки го на 2-3 метра от устройството. Прекъсванията са толкова много и често, че тест в рамките на 2-3 часа ще е достатъчен.

Spasov
Posts: 4
Joined: Sat Nov 16, 2019 7:58 pm

Re: Проблем с връзката с устройството

Post by Spasov » Sun Feb 02, 2020 12:41 pm

Здравейте,

Рутерът е HUAWEY - B311-221 - на м-тел е услугата. Рутерът се намира на първия етаж на къщата, а бойлерът се намира в сутерена отдолу, отделен от няколко стени. Напоследък устройството е непрекъснато офлайн и парното работи само по зададения график. Към рутера са свързани BBOIL устройството, 3 смартфона и един лаптоп. По принцип устройството го командваме през апликацията от телефон. Какво бихте ни посъветвали?

EDIT: Също така, преди устройството поне показваше температурата на сензора, дори когато устройството беше оффлайн, а сега престана и това, а вече не се включва и зададения график, който преди следваше също.

User avatar
Ivo
Site Admin
Posts: 142
Joined: Mon Oct 31, 2016 12:11 pm

Re: Проблем с връзката с устройството

Post by Ivo » Wed Feb 05, 2020 12:13 pm

Здравейте,

Когато устройството е офлайн то продължава да работи определен период от време. Ако обаче спре подаването на температура от сензора, ще се задейства защитен механизъм и ще изключи.
Ако устройството е офлайн, то не подава температура и визуализираната стойност в приложението е кеш.
Препоръчваме да направите следните стъпки, след което да ни предоставите сериен номер, за да проверим стойностите на сигнала до рутера и темп. сензора.
1. proSmart hard reset BG - https://youtu.be/JgPYM2tjn2I
2. BBoil RF pairing BG - https://youtu.be/Pm1rTLSMmvQ
3. proSmart smartconfig BG - https://youtu.be/g4JqdwyDMsY

Spasov
Posts: 4
Joined: Sat Nov 16, 2019 7:58 pm

Re: Проблем с връзката с устройството

Post by Spasov » Sat Feb 15, 2020 5:01 pm

Направихме hard reset, свързахме устройствата и единствено успяхме да получиме достъп до устройството като използвахме 2 смартфона - чрез рутера ни не можа да се установи връзка. Какво предлагате да направим, за да решим този проблем? Нов рутер ли трябва или да сложим усилвател? Или третия вариант ако има как да командваме устройството не чрез уайфай, а по някакъв друг метод...

Едит: Също така да попитам - ако проблемът е в рутера, защо се получава така, че сигналът е напълно в реда на нещата примерно за седмица, след това го няма никакъв за седмица и така се редуват периоди на нормална работа с такива, когато връзката е под всякаква критика.

User avatar
Ivo
Site Admin
Posts: 142
Joined: Mon Oct 31, 2016 12:11 pm

Re: Проблем с връзката с устройството

Post by Ivo » Thu Feb 27, 2020 8:46 am

Не можем категорично да препоръчаме смяна на рутер без да познаваме добре условията, но определено той е един от основните елементи за стабилна мрежа. Рутерите от нисък клас и на ниска стойност винаги са предпоставка за проблеми. Модеми от оператори също не е препоръчително да са основен рутер. Можете да се обърнете и към търговеца, от който сте го взели и да подмените устройството.
Относно променливото поведение, причина може да са външни смущение или конфликт с други мрежи.

Post Reply