Проблем с връзката с устройството

Post Reply
Spasov
Posts: 2
Joined: Sat Nov 16, 2019 7:58 pm

Проблем с връзката с устройството

Post by Spasov » Sat Nov 16, 2019 8:02 pm

Здравейте,

не винаги успяваме да се свържем с устройството (код XPGNIONYH4) и на апликацита на телефона изписва, че устройството е офлайн. Можете ли да ни упътите на какво може да се дължи проблемът? Докато имаме проблем със свързването към устройството, wi-fi връзката ни е активна и работи, така че не можеме да разберем каква е причината.

Поздрави!

Nikolasl
Posts: 1
Joined: Mon Nov 18, 2019 1:00 pm

Re: Проблем с връзката с устройството

Post by Nikolasl » Mon Nov 18, 2019 1:13 pm

Здравейте.
За да не отварям нова тема ще добавя кометар към тази. И при мен го има абсолютно същия проблем.
Благодаря.

Spasov
Posts: 2
Joined: Sat Nov 16, 2019 7:58 pm

Re: Проблем с връзката с устройството

Post by Spasov » Fri Nov 22, 2019 6:41 pm

Тъй като проблемът продължава, моля Ви да направите проверка на устройството!

Поздрави!

User avatar
Ivo
Site Admin
Posts: 136
Joined: Mon Oct 31, 2016 12:11 pm

Re: Проблем с връзката с устройството

Post by Ivo » Mon Dec 16, 2019 10:38 am

Здравейте,

Прегледаме стойностите на Wi-Fi сигнала на устройството и 100% става дума за загуба на връзка с интернет.
Трудно е да се каже причината без да сме запознати с обстановката. Какъв е рутерът? Колко безжични устройства са свързани към него? Къде е разположено самото устройство, като помещение и монтаж? Пробвали ли сте да го свържете към AP от телефона и да го тествате оставяйки го на 2-3 метра от устройството. Прекъсванията са толкова много и често, че тест в рамките на 2-3 часа ще е достатъчен.

Post Reply