Проблем с връзка

Post Reply
violeta_gesheva

Проблем с връзка

Post by violeta_gesheva » Mon Oct 07, 2019 4:44 pm

Здравейте, от скоро имаме устройство BBoil RF, свързано към пелетна канина, като почти всеки ден, а по-някога и повече от веднъж получавам имейл за загубена връзка със сензора? Проверявайки Интернет връзката в тези моменти, теста показва, че е отлична. Основното устройство е на няколко метра от рутера, а температурния сензор е в съседната стая, като ги дели една стена. На какво може да се дължи проблема и как следва да го отстраним? Благодаря предварително!

violeta_gesheva

Re: Проблем с връзка

Post by violeta_gesheva » Mon Oct 07, 2019 4:49 pm

Сериен номер на устройството : JIMNHUKR7Y

violeta_gesheva

Re: Проблем с връзка

Post by violeta_gesheva » Sat Oct 12, 2019 1:36 am

Здравейте. Още нямам отговор от Вас, а проблема със загубата на връзка с температурния сензор продължава. BBoil RF е чисто нов. Моля за отговор и помощ да се отстрани проблема. Благодаря предварително!

violeta_gesheva

Re: Проблем с връзка

Post by violeta_gesheva » Sat Oct 12, 2019 1:59 am

На 11.10.19 год., с температурния сензор нямаше сигнал от 23:15 ч., като в 01:50 ч. последно проверявах и още нямаше сигнал. По серийния номер по- горе ще видите от кога се използва устройството и дали е нормално да има тези проблеми. Благодаря!

User avatar
Ivo
Site Admin
Posts: 127
Joined: Mon Oct 31, 2016 12:11 pm

Re: Проблем с връзка

Post by Ivo » Mon Oct 14, 2019 11:58 pm

Мониторингът на у-вото показва загуба на сигнал с температурния сензор. От 12.10 не е губил връзка. Ако се повтори, променете локацията на сензора. След всяко преместване е необходимо да изчакате поне час. Устройството увеличава само сигнала си в търсене на по-добра връзка с температурния сензор.

Nikolay
Posts: 1
Joined: Sat Nov 23, 2019 7:00 pm

Re: Проблем с връзка

Post by Nikolay » Sat Nov 23, 2019 7:23 pm

Здравейте. Аз също имам проблем с връзката между главното BBoil устройство и телефонът си. Имам устройството от 1 година. Предната зима нямах проблем със свързаността , освен с губене на данни от температурния сензор ( което както чета във форума се случва често). Според мен проблемът е в това, че газовият котел и BBoil устройството са на балкона , който е доста далече от рутера и няма добра връзка. Дали това може да е проблема ? Странно е, че миналата зима устройството си работеше. Устройството е в режим на мигане - мига 14 пъти , след това спира за известно време и после пак се повтаря мигането. Номерът на устройството е MPRWLQHKYM . Като опитам да се свържа през телефона , приложението ми изписва : The device if offline and cannot be controlled . Котелът ми е марка Termet и няма функция за ръчно програмиране ( доста непрактично ) . Моля за помощ , как да подкарам пустия котел ?

Post Reply