Page 1 of 1

Проблем с връзката с устройството

Posted: Sat Nov 16, 2019 8:02 pm
by Spasov
Здравейте,

не винаги успяваме да се свържем с устройството (код XPGNIONYH4) и на апликацита на телефона изписва, че устройството е офлайн. Можете ли да ни упътите на какво може да се дължи проблемът? Докато имаме проблем със свързването към устройството, wi-fi връзката ни е активна и работи, така че не можеме да разберем каква е причината.

Поздрави!

Re: Проблем с връзката с устройството

Posted: Mon Nov 18, 2019 1:13 pm
by Nikolasl
Здравейте.
За да не отварям нова тема ще добавя кометар към тази. И при мен го има абсолютно същия проблем.
Благодаря.

Re: Проблем с връзката с устройството

Posted: Fri Nov 22, 2019 6:41 pm
by Spasov
Тъй като проблемът продължава, моля Ви да направите проверка на устройството!

Поздрави!

Re: Проблем с връзката с устройството

Posted: Mon Dec 16, 2019 10:38 am
by Ivo
Здравейте,

Прегледаме стойностите на Wi-Fi сигнала на устройството и 100% става дума за загуба на връзка с интернет.
Трудно е да се каже причината без да сме запознати с обстановката. Какъв е рутерът? Колко безжични устройства са свързани към него? Къде е разположено самото устройство, като помещение и монтаж? Пробвали ли сте да го свържете към AP от телефона и да го тествате оставяйки го на 2-3 метра от устройството. Прекъсванията са толкова много и често, че тест в рамките на 2-3 часа ще е достатъчен.

Re: Проблем с връзката с устройството

Posted: Sun Feb 02, 2020 12:41 pm
by Spasov
Здравейте,

Рутерът е HUAWEY - B311-221 - на м-тел е услугата. Рутерът се намира на първия етаж на къщата, а бойлерът се намира в сутерена отдолу, отделен от няколко стени. Напоследък устройството е непрекъснато офлайн и парното работи само по зададения график. Към рутера са свързани BBOIL устройството, 3 смартфона и един лаптоп. По принцип устройството го командваме през апликацията от телефон. Какво бихте ни посъветвали?

EDIT: Също така, преди устройството поне показваше температурата на сензора, дори когато устройството беше оффлайн, а сега престана и това, а вече не се включва и зададения график, който преди следваше също.

Re: Проблем с връзката с устройството

Posted: Wed Feb 05, 2020 12:13 pm
by Ivo
Здравейте,

Когато устройството е офлайн то продължава да работи определен период от време. Ако обаче спре подаването на температура от сензора, ще се задейства защитен механизъм и ще изключи.
Ако устройството е офлайн, то не подава температура и визуализираната стойност в приложението е кеш.
Препоръчваме да направите следните стъпки, след което да ни предоставите сериен номер, за да проверим стойностите на сигнала до рутера и темп. сензора.
1. proSmart hard reset BG - https://youtu.be/JgPYM2tjn2I
2. BBoil RF pairing BG - https://youtu.be/Pm1rTLSMmvQ
3. proSmart smartconfig BG - https://youtu.be/g4JqdwyDMsY

Re: Проблем с връзката с устройството

Posted: Sat Feb 15, 2020 5:01 pm
by Spasov
Направихме hard reset, свързахме устройствата и единствено успяхме да получиме достъп до устройството като използвахме 2 смартфона - чрез рутера ни не можа да се установи връзка. Какво предлагате да направим, за да решим този проблем? Нов рутер ли трябва или да сложим усилвател? Или третия вариант ако има как да командваме устройството не чрез уайфай, а по някакъв друг метод...

Едит: Също така да попитам - ако проблемът е в рутера, защо се получава така, че сигналът е напълно в реда на нещата примерно за седмица, след това го няма никакъв за седмица и така се редуват периоди на нормална работа с такива, когато връзката е под всякаква критика.

Re: Проблем с връзката с устройството

Posted: Thu Feb 27, 2020 8:46 am
by Ivo
Не можем категорично да препоръчаме смяна на рутер без да познаваме добре условията, но определено той е един от основните елементи за стабилна мрежа. Рутерите от нисък клас и на ниска стойност винаги са предпоставка за проблеми. Модеми от оператори също не е препоръчително да са основен рутер. Можете да се обърнете и към търговеца, от който сте го взели и да подмените устройството.
Относно променливото поведение, причина може да са външни смущение или конфликт с други мрежи.